maandag 3 augustus 2015

Haal meer rendement uit je recruitment met Gmail Sponsored Promotions



In 2013 is Gmail Sponsored Promotions (GSP) in bétaversie in Nederland geïntroduceerd. Deze was toen alleen beschikbaar voor grote adverteerders en Google Partners. In de beginfase stond dit platform volledig los van Google AdWords en waren er nog geen standaard advertentiesjablonen beschikbaar. Sinds die tijd zijn er veel veranderingen geweest en inmiddels is Gmail Sponsored Promotions voor iedere adverteerder beschikbaar.


In mei 2015 is het platform volledig geïntegreerd met Google AdWords waardoor het een stuk eenvoudiger is geworden om vanuit de AdWords-omgeving de campagne in te richten. Voordeel is dat je hierdoor de resultaten eenvoudiger met je andere Adwords-campagnes kunt vergelijken en bovendien kunt meenemen in je Adwords-rapportages.


Ook interessant voor recruiters


Gmail Sponsored Promotions kan ook ingezet worden in de werving van nieuwe talenten en biedt dus tal van extra mogelijkheden voor recruiters om de werving een extra boost te geven. Dus ben je een recruiter of verantwoordelijk voor de werving van nieuwe medewerkers ......


....lees dan het volledige artikel op de website van Adwise internetmarketing!