zondag 29 maart 2015

Workshop: Google analytics voor gevorderden (23 april 2015)




De meeste recruiters (en recruitment marketeers) weten wel hoe ze het aantal bezoekers moeten meten en welke vacaturepagina's het meest worden bezocht. Maar er is veel meer mogelijk. 



  • Weet u bijvoorbeeld ook hoe u kunt nagaan of de Google Analytics tracking codes wel helemaal goed zijn ge├»mplementeerd?
  • Weet u welke informatie nodig is om te bepalen of de doelen goed geconfigureerd zijn?
  • Wist je dat je in de nieuwste versie van Google Analytics, Universal Analytics, data uit je ATS / Recruitmentsysteem kunt inbrengen zodat je daadwerkelijk de kwaliteit per bron inzichtelijk kunt krijgen. 
  • Wist je dat je in Google Universal ook veel meer inzicht kunt krijgen in de 'customer journey'? Zelfs als de solllicitant tijdens de ori├źntatie fase meerdere verschillende devices heeft gebruikt?

Tijdens deze Google Analytics Workshop gaat u samen met maximaal vijf andere deelnemers aan de slag om tal van nieuwe vaardigheden eigen te maken. Daarbij is behoefte aan eigen inbreng, zodat u niet alleen functies leert gebruiken maar ook leert met welke functies u welke vragen kunt beantwoorden. Ook is er tijd om vragen te stellen over uw specifieke bedrijfscase.


Meer weten? Lees snel verder en schrijf je direct in!