vrijdag 20 juni 2014

Automatiseren zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen (Interview FlexMarkt ICT special - Juni 2014)

Onderstaand interview is deze maand gepubliceerd in de FlexMarkt ICT Special naar aanleiding van de recente introductie van het nieuwe digitale kantoor van Payroll Select: Mijn Payroll Select.

Mijn Payroll Select
Onlangs introduceerde Payroll Select hun nieuwe geavanceerde online dienst: Mijn Payroll Select. Maurice Hennevelt, marketing manager bij de landelijk werkende organisatie, verwacht dat een intermediair door gebruik te maken van deze online oplossing sneller succesvol kan zijn in een zeer concurrerende markt. ‘Bij ons zijn nu bijna alle processen volledig geautomatiseerd, maar belangrijk om te weten is dat we daarbij het menselijke aspect niet uit het oog zijn verloren.’

Doel Mijn Payroll Select
‘Het doel van Mijn Payroll Select is om ervoor te zorgen dat gebruikers snel en efficiënt met ons kunnen samenwerken en continu online inzicht hebben in al hun gegevens. De informatie-uitwisseling is volledig geautomatiseerd. Daarnaast fungeert Payroll Select als kwalitatieve kennispartner. Dat betekent dat wij altijd persoonlijk bereikbaar zijn voor vragen van intermediairs, medewerkers en (indien gewenst) opdrachtgevers. Deze combinatie geeft intermediairs het beste uit twee werelden: de backoffice dienstverlening volledig geautomatiseerd online, maar wel met de persoonlijke aandacht die past bij de complexe materie van het flexwerk. In deze concurrerende markt draagt dit zeker bij aan hun succes.




Inhoud Mijn Payroll Select
‘Mijn Payroll Select is een geavanceerd, volledig online, kantoor dat bestaat uit twee onderdelen: een informatieportal en toegang tot alle online diensten van Payroll Select. Op de informatieportal vindt de intermediair onder andere relevant nieuws uit de branche, inspirerende blogs, veel gestelde vragen en handige downloads. Daarnaast biedt Mijn Payroll Select toegang tot alle online diensten van Payroll Select. Zo kunnen intermediairs online nieuwe medewerkers en inleners aanmelden, de uren verwerken en rapportages inzien. Mijn Payroll Select is er ook voor de medewerkers, die er naast nieuws bijvoorbeeld ook leuke kortingsacties aantreffen, gemakkelijk de gewerkte uren kunnen invoeren, loonstrookjes kunnen downloaden of een opleiding kunnen uitzoeken in het Studieplein. 

Onderscheidend
‘Mijn Payroll Select is gebouwd met de gedachte dat het de intermediair succesvoller kan laten zijn dan de concurrent. Het is volledig gekoppeld aan de backoffice dienstverlening zoals Payroll Select die al jaren kent. Deze backoffice dienstverlening is – net als Mijn Payroll Select – volledig geautomatiseerd. Automatiseren is bij Payroll Select een middel om de processen te versnellen, geen doel op zich. We willen voorkomen dat we verdwijnen achter een digitale muur. Het menselijk contact staat bij ons altijd op de eerste plaats!’